Translate

mandag den 5. april 2010

Det var så den påske!

Så er vi ovre påsken, som jo er en af de helt store arbejdsuger for Gustav! Herovre er der dog den fordel at 2. påskedag er der ingen gudstjeneste, hvilket jo er dejligt!
I Ansgar var der dansk aftensgudstjeneste skærtorsdag, med et meget lille fremmøde - 6 personer! Men hyggeligt var det dog. Langfredag var der engelsk gudstjeneste om morgenen og Påskedag var der dansk gudstjeneste kl. 9 og engelsk kl. 10.30 med efterfølgende pot luck lunch, hvilket faktisk havde et ret godt fremmøde med masser af mad! Og nu venter vi så bare på at det skal blive tirsdag så vi kan komme afsted på ferie!

Marts er ellers gået med at vi begge har været syge på skift! - Jeg startede med at få en gang maveinfluenza som gjorde at jeg måtte melde afbud til flere ting bl.a. Spring Supper and Bingo som jo ellers er en af forårets store arrangementer! - Gustav fortæller om det senere! Så ingen flæskesteg til mig i denne omgang :-(
Derefter var det så Gustavs tur til at være syg i nogle dage.
Vi fik dog tid til at gå på indkøb efter en ny sofa, hvilket var meget tiltrængt! - Vores gamle loppemarkedsfund af en sofa var efterhånden ved at tabe alle fjedre, så jeg bestemte mig for at ønske mig penge som tilskud til en ny sofa i for tidlig fødselsdagsgave! Så vi er nu de lykkelige ejere af en tudegrim men utrolig behagelig og ikke mindst billig sofa - hvilket vil sige at vi med god samvittighed kan lade den stå herovre når vi rejser hjem!
Kattene har især været glade for den nye anskaffelse især den medfølgende puf var et hit og sofaen er også allerede blevet deres nye kradsetræ selvom vi nu ikke helt er enige i det!


Artemis på sin nye ynglingsplads!










                                             Goethe på puffen







Hygge i sofaen! Og ja jeg har lige farvet hår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar